lauantai 20. joulukuuta 2008

Mulla on kuulkaas kiire!

Yksi isompi työ valmistui jo muutama päivä sitten, mutta en kerta kaikkiaan ole ehtinyt sitä kuvaamaan! On oltu Neuletapaamisessa Tonttulassa, Kristan joulujuhlassa, jouluostoksilla, sairastelevaa ystävää tapaamassa ja missähän lie. Joulusiivokin pitäisi saada valmiiksi, mutta mikä hulluinta: pitää neuloa huomenna kokonainen sukka! Yhden työkaverin tytär toivoo mustia sukkia ja mun pitäisi viedä ne samalla, kun menen maanantaina töihin kello seitsemäksi! Tulikohan luvattua liikoja, saas nähdä, miten käy! Mutta kuvia valmiista työstä vaikka sitten joululomalla. Arvatkaas montako päivää sitä on. Ei kovinkaan monta, kun jo tapaninpäivänä menen töihin!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heipsis olet vaihtanut blogin sivua. Muutankin uuden osoitteesi omaan blogiini et osaan tulla oikeaan osoitteeseen kurkkimaan. Mukavaa joulun odotusta.

satumh kirjoitti...

joo, niin se aika vaan menee ja hommia piisaa.. mä oon osittain joulun töissä mut sitte mulla on oikeen kuus päivää vapaata, aatella, se on melkeen ku ois loma! :)

Satu U kirjoitti...

Jaaha, kiirettä pitää sielläkin sitten. Minäkin yritän vielä viime tippaan vääntää jotakin valmista, mutta saa nyt nähdä, tuleeko valmiiksi.Pitäisi vielä siivotakin, ja leipoakin jonkun pitäisi...

Eija kirjoitti...

Ei ole totta nytkö sun huivi on valmis ja minä meinasin matin työllistää tuossa ilta tuimaan kerimään mun kans langat vasta, ei taida tulla jouluks valmiiks heko heko.