tiistai 27. tammikuuta 2009

Tunnustus tuli!

"Tämä on jo liikkunut monessa blogissa, ja näkyy alkuperäiset ohjeetkin kadonneen taivaan tuuliin, mutta ideana on kuitenkin, että tunnustuksen saaja kertoo viisi riippuvuuttaan."

Sain tämän tunnustuksen Pirenalta, kiitos vaan.

Jaa, ettäkö mistä minä olen riippuvainen? No en ainakaan noista tavallisista viinasta ja tupakasta, mutta kylläkin

1. aamukaffista ja parista voileivästä heti herättyäni

2.tästä tietokoneestani, ei olis uskonut vielä muutama vuosi sitten. No teen minä tällä jotain hyödyllistäkin ainakin joskus kuten kirjoittelen pöytäkirjoja ja opiskelinkin just äsken. Täytin kuulkaa kehittämishankkeen ideointipaperin, vaati kyllä aikalailla rutistusta näin työpäivän päälle.

3. käsitöistäpä tietenkin, niitä ilman ei monta päivää pärjää...

4. perheestäni; vielä kolme päivää, että saan lomalle armeijassa olevan poikani.

5. apua, vielä yksi pitäisi keksiä! Kai sitä on riippuvainen myös työstään. Onhan siellä tullut sen verran kauan käytyä eli yli 20 vuotta,että olisi suuri muutos, jos se loppuisi. Onneksi olen töissä alalla, johon ei lama pure.

Olen minä kans yks, ihan niinkö maailmassa tärkeintä olis kuppi kaffia aamulla, kun se tuli ensimmäiseksi! No jospa se sitten on...

Nyt en kuulkaas jaksa ruveta tutkimaan, kellä ei ole tätä vielä, niin että ottakaa mukaan, jos haluatte!

Ei kommentteja: